گردهمایی سازمان های مردم نهاد استان همدان
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

در آغاز مراسم جناب آقای دکتر نادری فر مدیر کل اموراجتماعی استانداری پشت تریبون رفتند.چکیده ای از سخنان دکتر نادری فر :

بحث شهروندی مفهومی عام و کلیدی در جامعه امروزی جا باز کرده ، شهروندی یک تکالیف و وظایفی دارد که باید اجرا شود.ما برای رسیدن به نوسعه باید موانع را از میان برداریم و مشارکت مردم روز به روز باید بهتر شود.برای مشارکت بهتر در جامعه پیشرفته ، مشارکت سمن ها وجود دارد،سمن ها باید آمادگی لازم را داشته و بستر کار برای آنها فراهم گردد.ویژگی عمده سمن ها این است که اموری را که دولت انجام می دهد هزینه بالایی دارد ولی اگر توسط سمن ها انجام شود  هزینه کمتر و تأثیر گزاری بیشتری دارد.سمن ها نباید وارد فازهای سیاسی شوند و بایستی در انجمن های اجتماعی فعالیت کنند.

بعد از سخنان دکتر نادری فر سرکار خانم فاطمه شیرانی نماینده سازمان های مردم نهاد در استان و مدیرعامل انجمن تالاسمی استان همدان پشت تریبون رفتند : حدود ده سال است که اینجانب در سمن فعالیت دارم ، استان همدان در زمینه سمن ها حرفی برذای گفتن دارد.سمن ها غیر انتفاعی و غیر سیاسی بوده و وارد حوزه سیاست نمی شوند. در استان همدان 8 حوزه در قالب 8 اتاق فکر وجود داردو مدیریت آنها همگی مشارکتی اداره می شوند.در سمن ها اعنماد و امنیت حرف اول را می زند. سعی میکنیم هر دو هفته یک بار جلسه ای با حضور نمایندگان اتاق فکر برگزار کنیم و در هر جلسه از یکی از مسئولین استانی دعوت کنیم و از آنها کمک بگیریم.

در پایان مراسم گروه ناشنوایان کلیپی اجرا نمودند و بعد از آن حضار برای صرف نهار که اتاق فکر حوزه سلامت هزینه آن را متقبل شده بود دعوت شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 5737
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1